nile

منتديات عامه ( ثقافيه - ترفيهيه - أبداعيه )
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 نكت للمتجوزين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
nona
عضو فعال


عدد المساهمات : 38
نقاط : 54
تاريخ التسجيل : 27/12/2009
العمر : 32

مُساهمةموضوع: نكت للمتجوزين   الإثنين يناير 25, 2010 4:32 pm

في راجل بالليل سمع صرخة بالعمارة,نزل للاستفسار,قالولو الجيران ان
المياه مسممة,لما طلع على البيت سألته زوجته ماذا حصل,قالها اشربي ماء ونامي ما في شي

********************


مره واحد جزار قاعد مع مراته قعدة انس بيقولها ايه ياوليه محطتيش احمر ليه قالته
مفيش احمر احطلك دهن

********************
واحد بيقول لمراته عاوز النهاردة حاجة رومانسية قالتله
يعني ايه رومانسية
قاللها مش عارف بس احتياطي انقعي الرز

********************


واحد عنده بيتين ..واحد ساكن فيه والثاني احتياط ...تعرفو ليه !!؟ علشان اذا
احد قال له يخرب بيتك ......... يروح يسكن في البيت الثاني


********************


اتنين متجوزين جديد فلقيت الزوجه الزوج بيبص في عقد الزواج جامد ومركز فقالتله
انت بتبص في العقد كده ليه قال لها اول مره اشوف عقد من غير تاريخ انتهاااء


********************

فى مره واحده رفيعه اوى عاوزه تتجوز ام امها لفت على وسطها جرانيل جرانيل ام واحد شفها عجبته اتجوزوا وفى
ليلة الدخلة خلعها الفستان لقى جرانيل يشيل جرنال يلائى جرنال ام اتصل بحماته واقلها بنتك على الصفحة الكام

********************


مرة واحد قتل حماته سائله الضابط اسمك إيه قال
اكتب عندك فاعل خير


********************


مره واحد اسكندرانى لقى بنته راجعه الساعه 3 بالليل
فقالها كنتى فين يا بت قالتلو كنا بنتمشى مع واحد صحبى يابا قالهم خشى نامى احنا نحبو الصراحه


********************


فى يوم المراة العالمى اجتمع 3 ستات واحدة امريكية والتانية فرنسية والتالتة صعيدية , قالوا لازم نحبب رجالتنا فينا ونعرفهم قيمتنا فاتفقوا محدش فيهم هيقوم بواجبات البيت لمدة اسبوع ويتقابلوا بعدها يعرفوا النتيجة .
بعد اسبوع ..........
الامريكية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة جة صالحنى واتاسفلى .
الفرنسية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة جة وجابلى ورد وقالى انا هاعمل كل حاجة .
الصعيدية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة ابتديت اشوف بعنيا اليمين شوية بشوية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحمد سيف الدين
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 127
نقاط : 143
تاريخ التسجيل : 27/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: نكت للمتجوزين   الثلاثاء يناير 26, 2010 11:07 pm

معقول اللي كتبه النكت دي زوجتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsema
مشرف منتدي عالم حواء
avatar

عدد المساهمات : 324
نقاط : 527
تاريخ التسجيل : 27/11/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: نكت للمتجوزين   الأربعاء يناير 27, 2010 1:47 am

اكيد طبعا لان زوجتك ماشاء الله عليها
بس ايه يا nona العسل ده كله تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sama
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 125
نقاط : 152
تاريخ التسجيل : 27/11/2009
العمر : 31

مُساهمةموضوع: رد: نكت للمتجوزين   الأربعاء يناير 27, 2010 2:36 pm

عسل يا نوال
وعلي فكره يا احمد نوال طول عمرها دمها خفيف انت بس اللي محتاج تركز شويه
هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nona
عضو فعال


عدد المساهمات : 38
نقاط : 54
تاريخ التسجيل : 27/12/2009
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: نكت للمتجوزين   الأربعاء يناير 27, 2010 11:35 pm

شكرا يا سمسمه ويارب يخليكي ليا يا سما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsema
مشرف منتدي عالم حواء
avatar

عدد المساهمات : 324
نقاط : 527
تاريخ التسجيل : 27/11/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: نكت للمتجوزين   الجمعة يناير 29, 2010 6:04 am

عندك حق والله يا سما احمد محتاج يركز شوية وميرسي يا نوال علي ردك Wink Wink Wink Wink
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Aya
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 22
نقاط : 27
تاريخ التسجيل : 19/01/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: نكت للمتجوزين   الجمعة يناير 29, 2010 7:33 am

زي العسل يا نونا
Smile Smile Smile Smile
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amira
مشرف منتدي التعارف
avatar

عدد المساهمات : 123
نقاط : 153
تاريخ التسجيل : 24/01/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: نكت للمتجوزين   الجمعة يناير 29, 2010 9:43 pm

فعلا يا بنات محدش يثق في جوزه ابدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsema
مشرف منتدي عالم حواء
avatar

عدد المساهمات : 324
نقاط : 527
تاريخ التسجيل : 27/11/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: نكت للمتجوزين   الجمعة يناير 29, 2010 9:47 pm

هههههههههههههههههههههه عندك حق يا اميرة
علي راي المثل يا مأمنة للرجال يامأمنة للميه في الغربال Very Happy Razz Very Happy Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
نكت للمتجوزين
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
nile :: الفئة الأولى :: المنتدي العام-
انتقل الى: