nile

منتديات عامه ( ثقافيه - ترفيهيه - أبداعيه )
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sama
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 125
نقاط : 152
تاريخ التسجيل : 27/11/2009
العمر : 31

مُساهمةموضوع: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الأحد يناير 17, 2010 2:38 pm

e]]دي يا جماعه الطرق الاكيده للوقايه من الوباء ده وكمان عشان نقضي عليه خالص

1
إذا زارك صديق في بيتك وعَطَسَ مرة واحدة، فابتعد عنه، وإن عَطَس مرتين فاحجزه في غرفة لا مَخرَج منها، فإن بَقيَ يَعطٌسُ دون توقُّف، فجّر الغرفة حالا

2
أمّا إن أصيبَت زوجتك بإنفلونزا الخنزير، اذهب بها إلى أقرب مستشفى ثم طلّقها وطلّق “أبوها” وابحث عن زوجة أخرى.

3
وإن أصيبَ ابنك بإنفلونزا الخنزير، ضعه في كيس قمامة كبير ذي اللون الأسود واربطه جيداً ثم ضعه في صندوق السيارة وارمِهِ على باب أقرب مستشفى، وإن كان المستشفى بعيداً ارمِهِ على باب أي مسجد.

4
أمّا إن كُنتَ في السيارة مع صديقتك تتبادلان أطراف الحديث الرومانسي والكلام المعسول، ثمّ عَطَسَت صديقتك عَطسةً بريئة، لا تصدقها.. افتح باب السيارة وبكل ما أتيتَ من قوة اركلها برجلك خارجاً ومثلما “دخلتما” بالمعروف، اخرجا بالمعروف.


5
وأخيراً إذا قرر صديقك أو قريبك زيارتك أو الخروج معك فاطلب منه أن يُرسِل لك عبر البريد الالكتروني أو “المسنجر” شهادة خلو من الأمراض بنفس تاريخ الزيارة مصدقة ومعتمدة من وزارة الصحة.


لو اتبعت التعليمات دي انا اضمنلكم الامان من الوباء
[/b]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحمد سيف الدين
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 127
نقاط : 143
تاريخ التسجيل : 27/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الأحد يناير 17, 2010 2:47 pm

طيب قوليلي يا سما لو جالي ضيف ورجله اتكسرت عندي وهو بيزورني اعمل فيه ايه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Walaa Radwan
عضو ذهبي


عدد المساهمات : 175
نقاط : 238
تاريخ التسجيل : 29/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الإثنين يناير 18, 2010 3:04 am

انا من رايي يا احمد تسربه بالذوق لحسن لا قدر الله يبقي الكسر معدي اصل بصراحه محدش عارف الايام مخبيه ايه او لحسن يحسدك علي رجلك السليمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mahmoud
عضو فعال


عدد المساهمات : 49
نقاط : 74
تاريخ التسجيل : 19/01/2010
العمر : 22

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الثلاثاء يناير 19, 2010 9:20 pm

albino geek طب لوانا جالى الفلونزا الخنازير اعمل ايه Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Aya
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 22
نقاط : 27
تاريخ التسجيل : 19/01/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الأربعاء يناير 20, 2010 3:06 pm

pig pig pig pig
انا بقى عندي انفلونزا الخنازير وروني بقى هتعملوا ايه والبيخاف يجري من هنا
pig pig pig pig
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsema
مشرف منتدي عالم حواء
avatar

عدد المساهمات : 324
نقاط : 527
تاريخ التسجيل : 27/11/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الأربعاء يناير 20, 2010 6:29 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه يخرب بيت خفة دمك يا ايه
انا مش بخاف لانك حبيبة قلبي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Aya
عضو نشط
avatar

عدد المساهمات : 22
نقاط : 27
تاريخ التسجيل : 19/01/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الأربعاء يناير 20, 2010 6:36 pm

بعد الشر عليك ياسحور من اي مرض ويارب ديما في صحه وسعاده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsema
مشرف منتدي عالم حواء
avatar

عدد المساهمات : 324
نقاط : 527
تاريخ التسجيل : 27/11/2009
العمر : 35

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الأربعاء يناير 20, 2010 6:40 pm

تسلملي يا يويو بس بجد الي يوعجك يوعجني يا اعز واغلي اخت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
queen_of_babylon7
عضو برونزي
avatar

عدد المساهمات : 82
نقاط : 92
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الأحد يناير 24, 2010 9:28 am

لسه دمك خفيف زي ما انتي يا سما وحشاني موت والف مليون سلامه عليكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sama
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 125
نقاط : 152
تاريخ التسجيل : 27/11/2009
العمر : 31

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الإثنين يناير 25, 2010 3:14 pm

أحمد سيف الدين كتب:
طيب قوليلي يا سما لو جالي ضيف ورجله اتكسرت عندي وهو بيزورني اعمل فيه ايه ؟


هشيله علي راسي طبعا لحد ما يقوم بالسلامه
ولي عندك رأي تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحمد سيف الدين
عضو فضي
avatar

عدد المساهمات : 127
نقاط : 143
تاريخ التسجيل : 27/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الثلاثاء يناير 26, 2010 11:02 pm

[center]'طبعا يا سما وعلي رأي المثل أصبر علي جار لا يارحل لا ...............[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amira
مشرف منتدي التعارف
avatar

عدد المساهمات : 123
نقاط : 153
تاريخ التسجيل : 24/01/2010
العمر : 32

مُساهمةموضوع: رد: طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير   الخميس يناير 28, 2010 3:06 am

حلوه منك اوي يا سما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
طرق فعاله للوقايه من انفلونزا الخنازير
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
nile :: الفئة الأولى :: المنتدي العام-
انتقل الى: